Ilmoittautuminen kaudelle 2024-2025

Kilpa- ja harrasteryhmiin ilmoittautuminen

Täyttämällä alla olevan ilmoituslomakkeen luistelija hakee Riihimäen taitoluistelijoiden jäsenyyttä ja oikeutta osallistua seuran valmennusryhmiin.

Jäsenrekisterin tietoja käsitellään ja tallennetaan Riihimäen taitoluistelijoiden tietosuoja-käytänteen mukaisesti.
Tutustu tietosuoja-käytänteeseen tästä.

HUOM! Ilman urheilutapaturmavakuutusta ei voi osallistua seuran harjoituksiin tai kilpailuihin.

Tähdellä * merkityt kentät ovat pakollisia.

*

RTL:n ulkopuolelta tulevien uusien luistelijoiden pyydetään ensin ottavan yhteyttä  s-postilla riihimaen.taitoluistelijat@gmail.com tai puhelimitse Satu Järvinen 040 900 9143 (johtokunnan edustaja).

Kauden 2023-2024 luisteluryhmien kuvaukset löydät täältä.

Luisteluryhmät muodostetaan lopullisesti ilmoittautumisten jälkeen ja valmennus jakaa luistelijat näihin iän ja taidon mukaan.

Lopettaessaan luistelun kesken kauden luistelija sitoutuu maksamaan kausimaksunsa kuluvan kauden loppuun sekä ilmoittamaan lopettamisesta kirjallisesti seuralle.

Lisätietoa seuran yleisistä käytännöistä ja säännöistä, sekä harjoituksia koskevat ohjeet luistelijoiden vanhemmille.

Riihimäen Taitoluistelijat säännöt päivitetty 31.5.2022.pdf

*

Jokaisella Suomen Taitoluisteluliiton (STLL)  jäsenseurassa luistelevalla tulee olla joko harrastaja- tai kilpailupassi. Passeihin suositellaan yhdistettäväksi Pohjola Sporttiturva-tapaturmavakuutus. Mikäli luistelijalla on oma tapaturmavakuutus, on varmistettava että siinä on urheilutapaturmakorvaavuusehto.

Luistelupassi tulee olla hankittuna ja sen tiedot ilmoitettuna RTL:lle ennen ensimmäistä harjoituskertaa.

Lisätietoa STLL sivuilta TÄSTÄ LINKISTÄ.

Valokuvauksesta:

Jokaisesta ryhmästä otettu ryhmäkuva julkaistaan seuran nettisivuilla. Luistelijat joilla on kuvan julkaisukielto, eivät voi osallistua seuran ryhmäkuvauksiin.

Huomaathan myös, että esimerkiksi näytökset videoidaan ja julkaistaan youtubessa tai dvd-tallenteena. Luistelija ei näin ollen voi osallistua RTL:n järjestämiin näytöksiin, jos kuvauslupaa ei anneta.

Jäsenmaksu 25 € /luistelija veloitetaan ensimmäisen laskun yhteydessä

Mikäli lapsellanne on luisteluharrastukseen vaikuttava sairaus, ilmoitattehan siitä itse suoraan luisteluryhmän valmentajalle

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.